piątek, 4 listopada 2011

To co kochamy , czyli haul

Hej ! :) Dzisiaj Pokażę wam moje małe zakupy , zwany haul , p;rzez kilak dni nie pisałam przez co przepraszam , wczoraj miałam dwa testy z historii i z angielskiego duuużo zadane , i miałam od 8 do 16 lekcje a potem jeszcze korepetycje z matmy , no wczoraj to była jedna maskara , ledwo weszłam tylko sprawdzić czy coś pisałyście :D Ale od dzisiaj zaczyna się weekend , w weekendy mam limit o wiele dłuższy w poniedizałek nie mam żadnego testu i nie muszę się uczyć:)) Z tego powodu czuję się bardzo fajnie , pokażę wam moje mini zdobycze :
 maseczka - DERMOMASK (zrobię wam po użyciu recenzje)
Iwostin - KREM NA NOC 
ZIAJA - KURACJA LIPIDOWA NA NOC I NA DZIEŃ
Balsam do ust - LOVELY ( jak Olejek ) Nie jest fajny , ponieważ nie nawilża i robi usta strasznie pękają :/
dwa serduszka ( jedno serduszko trzy kolorki cieniów) jeden różowy/perłowy drugi szary / czarny 

Cień jasny różowy z perełkami - two effects - pierre reit 
ADIDAS -  antyprespirant fruity rhythm
pędzelek do nakładania różu i do nakładania cieni pędzelek :))
zmykam , to mini haul więc szybko i na temat :D xoxo , Nikolajnn


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz