środa, 9 listopada 2011

! Give me this power !

Cześć ! :)  Dzisiaj byłam w szkole do 15 , nastepnie poszłam z przyjaciółką na pizze i na pysznego shake :) Byłam baaardzo zmęczona , lecz jeszcze miałam trening i dzwiganie tego mega ciężkiego plecaka , przez którego moje plecy są w trudnym stanie:/ Wczoraj przyjechał mój tata z Dubaju i ze statku i przywiózł mi trzy torby , trzy duże opakowania czekolad TABLERONE<3 i 5 balsamów do ust:)) Strasznie się z tych rzeczy cieszę i mam dużo nowych ciuchów , z zakupów z tatą :) W następnej notce wam wszystko pokażę :) postaram się : D Chociaż taaaak , ponieważ jutro ostatni dzień w szkole , i mamy długi weekend !!!:-) Dzisiaj Outfit;)
przepraszam za jakość ale zdjęcia robiłam wieczorem , wcześniej ... BRAK CZASU :/ !! Mam na sobie :
EMU - sklep AUCHAN :D :)
bluzka na ramiączka -H&M 
spodnie - H&M
naszyjnik (nie ma na zdj. ) - H&M
sweterek koralowy - CROPP
lakier na paznokciach - Matowy fiolet z GR :)
To wszystko , do zobaczenia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz