niedziela, 6 listopada 2011

RECENZJA - Masła do ciała ( cztery pory roku) i pastylki musującej do kąpieli (truskawka) - FIZZING BATH !

Hej !:* Moi drodzy dzisiaj przyszedł czas na następną notkę , byłam dzisiaj na zakupach i nakręciłam na moim kanale YT filmik gdzie pokazuje moje poczynione zakupy , natomiast inne zdobycze z innych dni pokażę wam innym razem :) FILMIK :
Dzisiaj przychodzę do was z Recenzją , dwóch godnych polecenia produktów :))
Więc : Kupiłam sobie nowe masło do ciała z firmy : cztery pory roku:) dzisiaj miałam okazję go użyć i jest super:D Naprawdę pięknie pachnie , dosyć mocno i super nawilża no żyję dla tego masła :) Jest to masełko OWOCE LEŚNE&MASŁO SHEA<3 jest naprawdę genialne :) Mam wielkie przeczucia , że kupie sobei go jeszcze wiele razy ! Kosztowało około 8 zł i kupiłam go na dziale kosmetycznym w TESCO:)
Substancje ma genialną :))
i do tego czarujaco i orzeźwiająco pachnie:D
ma 150 ml !
 przechodzimy do drugiego a zarazem ostatniego produktu :
FIZZING BATH to musująca truskawkowa pięknie pachnąca pastylka do kąpieli która jest super myślałam , że wysłuszy  mi skórę ale to nie prawda , wręcz bardziej ją nawilży i sprawi , ze skóra pachnie cały dzień i , że w łazience utrzymuje się zapach kilka godzin :) Miałam kiedyś taką jedną , i po roku czasu znów sobie kupiłam :) tej jeszcze nie otworzyłam !  Kosztuje ta pastylka 1.79 kupiłam ją na  dziale kosmetycznym w AUCHAN i ma super opakowanie sami zobaczcie :
Ja lecę , mam wielką nadzieje , że recenzja przypadnie wam do gustu , polubiłam recenzje i piszcie jak chcecie żebym więcej i więcej robiła recenzji :) Te dwa produkty są naprawdę Boskie i polecam je wam bardzo gorąco:) Do usłyszenia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz