czwartek, 10 listopada 2011

RECENZJE - I LOVE peeling malinowy & jażynowy / GR matowego lakieru i czterech lakierów jesiennych z H&M:)

Heeeej ! :) Dzisiaj trzecia recenzja , więc recenzja PEELING'U z firmy I LOVE kupiłam w DOUGLASIE za 29 zł :) Ogólnie peeling jak peeling (peelinguje) nie nawilża i nie wygładza niestety :/ :( Nie polecam wam tego produktu :( Jeśli ktoś lubi pachnące kosmetyki , tak jak ja to nie zwracajcie uwagi na zapach tylko w jaki sposób działa mi się nie podoba ten peeling , nie kupię go drugi raz , zdj.:
 Następny produkt to : lakier z firmy GOLDEN ROSE - GR jest to piękny matowy lakier o odcieniu fioletowego , niestety jeden minus to , że niestety pomaluje ... mniej więcej trzy godziny i już w kąpieli lakier  równo odchodzi :( ale ogólnie mi tam nie przeszkadza i tak po 1 znudzi mi się kolor :) kosztował 11 zł w drogerii :) nr 08 :D
ostatnie cztery lakiery z H&M :)) są to prześliczne jesienno/'latowe' lakierki o kolorach : róż , żółty , mietowy - biały - szary , fiolet :) kosztowały one 14.90 zł w H&M :D są to kolory o nazwach : róż - ( strawberry lolipop) , żółty ( summer sunrise) , miętowo , szary ( pearicecream  i fiolet ( pale violet) są naprawdę piękne , idealnie pasują na jakieś wyjście do kina czy gdzieś na słoneczną plażę w lato:D 

to wszystko , lecę spać , a wam życzę miłego dłuższego weekendu :)) Oczywiście będę dodawała w miarę  czasu notki:) :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz