sobota, 19 listopada 2011

18.11 :))

Hej !!!! :) Dawno nie pisałam , ale jak weszłam do was po kilku dni , strasznie się ucieszyłam ponieważ weszło na mój blog ponad : 1,121 i bardzo za wami tęskniłam:D Dzisiaj byłam w kinie z kuzynką Kasią byłam na filmie : saga zmierzch (przed świtem) cz.1 Film jest genialny, bardzo lubię tego typu filmy:) czyli : romans , dramat i horrory:) Naprawdę wam polecam ten film , zaciekawi najbardziej dziewczyny , które lubią romantykę jak ja ; > potem z Kasią pojechałam do Kaskady , i kupiłam sobie biżu:* Nic wielkiego , teraz poszukuję spodnie i sweterki na zimę:) Praktycznie na każdym sklepie na wystawie pisze :'MARRY CHRISTMAS' :) Kocham takie nastroje:D dzisiaj nie mam żadnego zdjęcia , ponieważ jeszcze nie zgrałam z aparatu , ale spoko w najbliższym czasie dodam zdjęcia z kina:) ! ja zmykam , hej:*<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz