czwartek, 24 listopada 2011

MOJA PIELĘGNACJA WŁOSÓW

Hej. Dzisiaj byłam w szkole do 16, przyjechałam do domu była 17 następnie około/ 3 godziny nadrabiałam całe ćw z przyrody i tak dalej i tak dalej więc nie miałam zbytnio czasu , mam jedyne 30 minut teraz na odpoczynek gdzie piszę do was i zrobię jakieś dobre żarełko :)) Bo mój brzuch bardzo dziwne dzwięki wydaje:D


Mój szampon do włosów to : TIMOTEI - ogórkowy

Moja odrzywka do włosów aktualna to :
z GLISS KUR schwarkopf:)) jak narazie sprawdza się dobrze , chociaż zamierzam zmienić  na joanne , poprzednia odrzywke ale skończyła mi się :(
co ile myję włosy ? : co dziennie ,a le teraz muszę zacząć myć co dwa dni , ponieważ przetłuszczają mi się:(

jak słuszę  włosy? : mam włosy obrucone na drugą stronę aby , je szybciej wysłuszyć:))
Mam straszne włosy , poniszczone i wysłuszone muszę sobie kupić nowy szampon z jakąś witaminą C:) ja lecę , do usłyszenia:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz