sobota, 25 lutego 2012

ULUBIONY HORROR - ZOBACZ NIKOLAJNNX3 Z INNEJ STRONY:)

Witam serdecznie kochane:) Dzisiaj przychodzę do was z postem o ulubionym  horrorem:) pewnie teraz siedzicie przed kompem i się dziwicie , że ja kocham oglądać megaaaaaa straszne filmy czyli : horrory:) !!!!! Owszem to jeden z ulubionych typów filmów :) które często oglądam w towarzystwie Ani (mojego taty dziewczyny , obawiam się , że czyta mój blog więc pozdrawiam:* napisz kiedyś na fb!) i w towarzystwie samego taty w swojej osobie:) OBAWIAM SIĘ, ŻE MAM TO PO NIM:) zawsze razem ogladalismy horrory , zabierał mnie do kina i fajnie razem spędzaliśmy czasy , jak przyjedzie ze statku mam nadzieję , że wybierzemy się z ciocią razem do kina:D ostatnio byliśmy na ''cos'' super film:)Oki , nie o tym tutejsza notka , ale o ulub. horrorze :>  a zatem jest to :
 droga bez powrotu :)  moj pierwszy horror który obejrzałam są 4 odc.:) jestem fanką! na zwistunie nie wydaje sie kn straszny ale jest uwierzcie!!!!:) polecam , jeszcze dziś oglądnijcie , ja niestety już chyba 30 razy obejrzałam więc znam na pamięć , co jest dziwne bo mam duże problemy z  pamięcią!.. obejrzałam bardzo dużo horrorów ale najlepszy ten i ''cos'' o lodowcu:) do usłyszenia , następna notka produkty do pielęgnacji ciała pod czas zimy:)!!!!!
filmik o pielęgnacji rak pod czas zimy - kremy do rąk:
http://www.youtube.com/watch?v=FBxkQN0tWI4&feature=g-u-u&context=G2fabd37FUAAAAAAAAAA :*

1 komentarz: