piątek, 17 lutego 2012

INFORMACJA - nie zaszkodzi:)

Hejo kochane!:) dzisiaj przychodzę z kolejną notką,ale z trochę krotszą i bardziej ... inną:) Nie będzie to notka o kosmetykach , tylko o informacji ktorą mam wam do przekazania! Na sam początek chciałabym wam pokazać ostatnio dodane filmiki na mój kanał :
Haul kosmetyczny + info + porównanie balsamów do ust tisane i tutti frutti agatha ruiz de la prada:)!!!

BUBEL wszystkich miesięcy + ulubieńcy kosmetyczni lutego i stycznia:)
Także zapraszam do sub i oglądania!!!:D:))
Przechodzimy do informacji : Napewno zauważyliscie , że żadko pisze notki , że ostatni raz pisałam pierwszego lutego o pielęgnacji mojej cery UPDATE i dzisiaj. Więc moje tłumaczenie brzmi tak : nie mam wgl czasu w tygodniu przez szkołę , bardzo zadko dodaje filmiki teraz i tutaj na blogu , przepraszam was bardzo serdecznie:)! nie martwcie sie , jak nie będę pisała nawet miesiąc:( Niedługo na moim kanale : pielęgnacja ciała i nie tylko- zimą (filmik tez nakręce) , moja toaletka i update pielęgnacja włosków , więcej domowych kosmetyków które u mnie się sprawdziły a mianowicie spray- odżywką . całuje!:* jutro pojawi się notka...mam nadzieję:):*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz