sobota, 18 lutego 2012

Jakie warto kupić płatki do DEMAKIJAŻU i do oczyszczenia twarzy TONIKIEM?:)

hej:) Na pewno Często jak skończą wam się płatki do demakijażu i do toniku , macie rozkminy jakie kupić? Więc o tym dzisiejsza notka:)  Jest dużo płatków które są godne polecenia a niektóre które nie warto polecić , ja spotkałam się z jednymi płatkami które mi się rozklejały i ten puch w środku cały rozprzestrzenił się na twarz:( Były to płatki z CAREA z aloesem (biedronka)nie mam zdjęć:( Także nie polecam! odradzam zakup tych płatków:(... Płatki które wam polecam jest ich więcej ---> wymieniam : cleanic z aloesem vera , labell (intermarche) i płatki z apteki bez firmy:)
płatki cleanic z aloesem - cleanic jest bardzo znany na moim kanale YT a zwłaszcza jeśli chodzi o płatki do oczyszczania cery! nie są takie jak carea ponieważ nie rozklejają się , sa bardziej przyszyte do siebie i fajnie ze mają aloes w przypadku płatek carea to się nie sprawdza:( płatki CLEANIC  zawsze będe kupywała miałam już ok.10 opakowań:) koszt: nie całe trzy zł.:D
płatki z labell - bardzo lubię je ponieważ sie nie rozklejają i są tanie:) myślałam , ze są do **** przez firme inter merche ale sprawdzają się mega:) dopiero pierwsze opakowanie ale kupie więcej:)
płatki z apteki - bez firmowe.!  dosyć drogie bo 4 zł jak na płatki do sporo , ale nei rozklejają się i fajnie nawilżają czego się nie spodziewałam ! bez aloesu , ale to dobrze nie wyobrażam sobie ich z aloesem:):D POZDRAWIAM KOCHANE!:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz