niedziela, 11 marca 2012

Recenzja - Masło do ciała PALOMA tropical fruits:D

hejka! Poczułam , dziwne uzależnienie od pisania notek , ale wyjdzie nam to na dobre;)Uwielbiam , czytać recenzje na różnych blogach , uwielbiam ogladać , więc tez lubię pisać , i nagrywac wam recenzje:D Dzisiejsza recenzja , będzie się składała się z masła do ciała , z marcowych ulubieńców kosmetycznych  masło do ciała z firmy paloma body spa o zapachu TROPICAL FRUITS , sa jeszcze dostępne zapachy : Czekoladowe i oliwkowe:) Uwielbiam to masło , zapach jest cudowny wydaje mi się , że perfumowany , ale nie sadzę:) tak wygląda :
500 ml
jutro dam zdjęcie z aparatu , jaki skład , bardziej weraźne i wgl , a teraz nie mam aparatu!
Kupiłam go na realu na dziale kosmetycznym za 13.99 zł , więc nie aż tak drogo:)
Za co lubię ten produkt ? :
wspaniałe wygładzenie !
mega dobre nawilżenie !
bardzo wydajny!
piękny zapach !
ładne i nie dupiaste opakowanie:)

Jak po kąpieli posmaruje się tym produktem mam wrażenie jak bym nie miała suchej skóry u nóg i naprawdę , te masło ... fenomen!!!!:*<3
uwielbiam , i polecam:D

4 komentarze:

  1. a gdzie je kupilas?
    mam jeszcze pytanie. Polecasz produkty z body shop'u ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze w notce gdzie je kupiłam.:/
      polecam są b.dobre:)

      Usuń
  2. hahah jaka ja glupia, przepraszam. Zamiast zrozumiec Kupiłam go na realu( sklepie) na dziale kosmetycznym zrozumialam ze real czyli rzeczywistosc. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tak zrozumiałam ze w realu :D

      Usuń