czwartek, 8 marca 2012

Życzenia i recenzja maści na trądzik BENZACNE!:D

Witam:) Dawno nie pisałam ale wybaczcie - brak czasu = zero internetu , notek i filmików:( kochane , ostatnio nie miałam głowy do filmików i do notek... w ogóle do kosmetyków , nie robiłam zakupów , ale czasem mam taki bunt co do wspaniałych  kosmetyków!Ale dobrze , przejdźmy do rzeczy :) Dzisiaj jest nasz dzień:) Czyli dzień kobiet , jest 8 marzec i życzę wam wszystkiego co najlepsze , również waszej kobiecości,jeśli ją w ogóle macie:) Nie wiem czemu ale wypisuje bzdury więc do rzeczy! Dzisiaj wpadłam , żeby w końcuuuuuu dodać jakąś notkę , i tak oto wymyśliłam recenzje:) Recenzje kosmetyku do twarzy , a mianowicie jest to maść na trądzik , lek - BENZACNE:D O tym produkcie dowiedziałam się oglądając haul jakiejś dziewczyny , i tam postanowiłam , że musze go mieć:)):* No i mam:-)) Jest to maść która jest przeznaczona do skóry z trądzikiem i do skóry tłustej jak się nie myle:) Można ją kupić tylko w aptekach , nie ejst dostępna w rossmanach czy naturach! Innym może do sprawiać , problem ale mi jest wszystko jedno mam bardzo blisko do rossmana i do apteki:) Kupiłam ją za 13.30 zł ponieważ jest bardziej działająca - silniejsza- mniej działająca jest po 10 zł.Ja mam spory problem z trądzikiem wiec robię wszystko aby go nie było , używam tyle produktów do twarzy np.: kremy , żele nie mieści się w głowie:) Pewnie uważacie , że mam tyle pryszczy od zbyt dużego używania tych oczyszczających preparatów droższych i tańszych , ale w tym momencie się mylicie!!!!!:D  DENZACNE jest mega dobrze działającym kosmetykiem na trądzikiem:) Moje trądziki są mniej widoczne , czyli nie są takie podrażnione , usuwa wągry i nie zatyka por:) polecam:)
zdjęcia z jakiejś str. internetowej .. nie z aparatu ponieważ karta mi się zepsuła :(
NIEBIESKA TO SŁABSZA , a czerwona to moja czyli która jest silniejsza:)
lecę:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz