czwartek, 15 marca 2012

Do not want to be sick!!!!!://///


Cześć:)) Dzisiaj siedziałam cały dzień w domu , ponieważ miałam urywkowy ból brzucha i byłam chora , przez co nie poszłam do szkoły! stanowczo nie lubię być chora , pociągać nosem , z używać 30 paczek dziennie chusteczek oj nie lubimy tego:( W każdym bądź razie za 2/3 dni dodam projekt denko (oczywiście z pielęgnacji) Wstawię zdjęcia z niedzieli aby nie było tak nudno :
dobre pomarańczowe!:)
perła<3
Jutro mam tylko trzy lekcje a mianowicie trzy historie , więc mega , potem jedziemy dopingować najśmieszniejszemu chłopakowi który poprawia biblię z naszej klasy:D o ok. 15 będę w domu (napiszę do was:)) i o 17 jadę na korki z matmy , w sobotę następnego dnia (ful wypas wypowiadam się) jadę do rossmana albo do innego bzdeta kupić tonik i wiklinowe koszyczki na kosmetyki do pielęgnacji (bo co może doprowadzić człowieka do nudów) i posprzatałam cały pokój naogladałam sie pokoju mariannan.com i urządziłam się tak jak ona(wiem , wiem nie jestem orginalna) wyciełam kilka kosmetyków (ekskluzywnych:D) i poprzyklejałam do ścian:) mega efekt , ale o tym oddzielna notka:) Dzisiaj są urodziny mojej mamy HAPPY BIRTHDAY'S MOM:* WE LOVE YOU !:D  oraz w sobotę jest wyprawiana impreza urodzinowa , będzie dużo fajnych osób między innymi : ciocia , wujek , partner mojej mamy standardzik , kuzyn i drugi :) dużo ich , więc nie będę wszystkich pisała , i może z mamą jeszcze pojadę na zakupy po cole , chipsy , tort itp itd:) Pozdrawiam , życzę miłych snów:)
xoxo , nikolajnnx3

29 komentarzy:

  1. Michałki ; ) Luuubie to.
    Piękny pies. Zazdroszcze ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pies mojej kuzynki:))))
      Mój piesek lepszy!<3
      i ładniejszy , ale ten nie jest zły.:*

      Usuń
    2. aha. ej, dzisiaj jak weszlam na twojego bloga, byl jakis post o jakis 16 widzach?

      Usuń
  2. Moja przyjaciółka ma takiego samego psa ♥ . I w dodatku ma tak samo na imię ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Nicolajnna,

    Nice blog. We love it.
    We’ve been taking note of your style and we've come to be wonderfully addicted to it.
    We'd like to invite you as our 1st group of fashionista to join WhatIWear in a conquest to inspire the world,changing one wardrobe at a time.

    Click HERE to become a member - www.whatiwear.com
    Or check our blog at blog.whatiwear.com

    --
    Here are some members who have already joined us.
    Anastasia Siantar - brownplatform.com
    Andree Judd - avantgardien.tumblr.com
    Willabell Ong - paledivision.blogspot.com
    Marie Hamm - themavenpost.blogpost.com
    Paris & London - themadtwins.blogspot.com
    Alyssa Lau - theordinarypeoples.blogspot.com
    Nadine Drexler - whengreengrasswasyellowonpictures.com
    White Lace - whitelace.ro
    Becka Häggblom - sunshineinnorth.blogspot.com
    Michalina Z - stook-pook.blogspot.com
    Jessica C - westmountfashionista.com
    Claradevi Handriatmadja - luce-dale.com

    OdpowiedzUsuń
  4. معلومات جيدة لقد وجدت فقط بلوق الخاص بك وقراءتها معا. اعتقدت أنني سأترك تعليقي الأول، وأنا لا أعرف ماذا أقول ما لدي

    https://goo.gl/VFFLjX

    OdpowiedzUsuń
  5. <a href="https://www.implantdentaire-tunisie.com/implants-dentaires/
    >implant dentaire tunisie</a>

    OdpowiedzUsuń