sobota, 3 grudnia 2011

Propozycje na prezent zbliżających się świąt:)

Hej kochane ! :) Przepraszam was bardzo za to , że długo nie pisałam ale ciągle nadrabiałam ćwiczenia z przyrody i dodawałam filmiki na mój kanał :D Dzisiaj byłam u taty i pod wieczór przyjechałam do domu do mamy i jutro znów jadę z tatą na zakupy , ponieważ niedługo święta :)))) Jezu jak się cieszę kocham prezenty , śnieg , ta atmosfere i barszcz:)<3 Puki co mamy jeszcze 3 tygodnie , niektóre prezenty sa już kupione np.: Od taty telefon o nazwie : SAMSUNG CHAT 335
od razu mówię zdjęcie robione na komputerze:)) On już jest schowany w domu mojego taty , dostanę dopiero na święta:( Mogę wam powiedzieć ile kosztuje : 319 zł w SATURNIE  wiem bo czaiłam się z tata na niego kiedyś:D więc go i :

Kamerę samsung do nagrywania filmików:) kosztował 699 zł w rtv agd (coś w tym stylu) :D To wszystko od taty .:) Teraz wam pokażę co dostanę od wujka :
słuchawki stereo koloru różowego jak cukierki:D z Media markt za 70 zł do MP3 i do MP4 :))

teraz zestaw pielęgnacyjny z the body shop od mamy:)) w składzie ; myjka , żel , scrub( peeling) i balsam do ciała wszystko MANGO :D ulub. zapach! zestaw można kupić w douglasie za 135 zł , a zdjęcie zrobione na allegro , można ten zestaw kupić u użytkownika ASENA1 :) Dalej dostanę od cioci torbę :
z Primark'a (primark) za 44.90 zł z przysyłką około 70 :) można ją kupić u użytkownika GAMULEK2 :D torba jest cudowna i modna ma super przywieszki i super kuferek będzie na pewno w wielu OOTD:D Będę się z niej bardzo cieszyć:* ostatnią rzeczą , to kolejna rzecz od cioci :
Olejki zapachowe do paznokci aby nawilżały i wzmacniały płytkę paznokcia kosztują ok.: 30 zł na allegro nie pamiętam jaki użytkownik ale wpiszcie sobie po prostu 'olejki' :)
Ja będę leciała ponieważ jest 00 a ja jeszcze nie śpię , lecz jutro rano po mnie tat przyjeżdza i musze się wyspać ponieważ będę w dalszym poszukiwaniu prezentów! a Centum handlowe do którego jadę jest wielki i na pewno się zmęczę:)   hejka:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz