niedziela, 4 grudnia 2011

SZYBKA PIELĘNACJA CERY WIECZOREM!

Hej ! :) Dzisiaj byłam na zakupach i DODAŁAM  filmik na mój kanał :)) więc jeżeli chcecie zobaczyć co kupiłam to zapraszam : thenikolajnna ! dzisiaj notka na temat mojej pielęgnacji cery wieczorem :)) Jest to szybka operacja więc pora ją zacząć :D Na początek jak się myję używam peelingu 'SOFT PEELING' RÓŻOWY SYNERGEN ,  jest genialny czuje jak mi usuwa martwe naskórki :)) następnie używam tonik aby dobrze z tonizować twarz , aj akurat używam ZIAJA  ogórkowego:) Jest super , orzeźwia i oczyszcza:D
(NAJLEPSZE WACIKI NA ŚWIECIE ' CLEANIC' :) Z ALOESEM KUPUJĘ GO OD 4 LAT:D
Następnie na sam koneic używam krem dla skory wrażliwej hydro krem z synergen (fioletowy)
JEST Z ALOESEM VERA:)
PS jutro postaram się nagrać w miarę czasu szybką notkę (OOTD) w nowych ciuchach:D do zobaczenia pozdrawiam serdecznie:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz