piątek, 23 grudnia 2011

Merry christams!!!!

Hej ! :) baaaaardzo przepraszam , że nie pisałam długo ale musiałam nadrabiać zaległości ze szkołą i duzo także czasu zajmowało mi sprzątanie świąreczne:D kocham swięta i nie moge sie doczekać jutra:) jutro wieczorem jest wigilia ok. 16 jade do rodziny przygotowywac dania itp , ale pzed 16 jade do taty po prezenty od mikołaja tam:) DOSTANE KAMEREEEEEEEE:))) haha! tak , ja nie dpokończyłam sprzątania domu ale jest juz troche ogarnięte , chinka ubrana cała na czerwono i mialam dzisiaj isc z przyjaciółka do miasta ale odpuścilyśmy sobie wiec mam duzo czasu :) nakreciłamm mase filmików na mój kanał yt :) więc mam cxas na naotke na kochasnym blogu ,hehe:) dzisiaj wam pokażę moją świąteczną atmosfere w moim pokoju:)

ps ( zdjecia są robione kamerką bo aoprat mam na wyczerpaniu:()

ja lecę , życzę wam wesołych świąt:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz