poniedziałek, 31 października 2011

Recenzja lakierów jesiennych

Hej:) Dzisiaj przychodzę do was z  recenzją pięknych jesiennych kolorków z firmy : WIBO nasty&cool (żółty) a drugi Manhattan (fiolet)   :) Są to dwa prześliczne  kolorki odcieniu - żółtego ananasa i pięknego fioletu ciemnego zamieniającego się w skórkę granatu , na zewnątrz są takie zwykłe z nazwą , także nic wielkiego sam kolor na paznokciu jest śliczny:) Nie dość , że modny to jeszcze super wyglądają na jednej ręce pomalowane dwa kolory co jeden:)  Dzisiaj jak dostałam od cioci , bo się zamieniłyśmy (coś za coś) odrazu pomalowałam sobie na te kolory paznokcie :
na paznokciu jest jaśniejszy ten fiolet , serio:) jak pisze na tym żółtym odcieniu lakier trzyma się aż 5 dni , mam nadzieje , że taka prawda bo ja mam tylko pomalowane dwie godziny! Ale i tak po dwóch dniach znudzi mi się kolor którym pomaluje sobie paznokcie :) Która dziewczyna tak nie ma :o ???
Wydaję mi się , że ten fioletowy jest lekko pastelowy na żywo ! Na zdjęciu nie zbyt .
Numerek żółtego z wibo to : 273 :) z manhattan'a fioletowy - 302!
Polecam wam je bardzo gorąco :) możecie mi wierzyć są genialne !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz