poniedziałek, 31 października 2011

Questions, Part one private

Hej !:) zebyście mnie lepiej poznali mam dla was wywiad który wymyślała moją przyjaciółka :D

1. Jakie masz ulubione żele pod prysznic ?


Isana kokosowy żel / palmolive spa / verona z dzikiej róży i orchidei / isana oil granat i róża
2. twoje ulubione mascary?
Nie używam zbytnio ciągle mascar , ale jedną z ulubionych jest : VOLUMIX fiber last i drugą ulubioną jest ASTOR sexy girl :)
3. najlepsza przyjaciółka ?
Ola M. Jest moją najlepsza przyjaciółką , nie każdy ma taką osobę na świecie i ja dziękuje bogu za każdą chwilę spędzoną z nią !:* kocham ją od klasy 0 :)
4. Jaki jest twój ulubiony kraj zagraniczny ?
GRECJA :)

5.  Od kiedy zaczełaś pisać bloga  ? 
 Od 4 lat , ale ciągle staram się pisac jeden blog , ale nie wychodzi mi to ciupke :) :D
6. Ukochany sklep ? 
H&M , CUBUS i HOUSE najulubieńsze sklepy , w których najczęściej kupuję ciuchy:))
7. Jaki masz aparat ? 
  Aparat cyfrowy FUJIFILM :

8. Jak wygląda twoja garderoba ?
 Moja garderoba wygląda tak , że takei sweterki , bluzy , koszule itp wiszą na wieszaku a spodnie , spódniczki , bluzki na ramiączka trzymam normalnie w szafie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz