poniedziałek, 31 października 2011

AUTMAN lovely

Hej ! :)  Jak wam mija ten ranek ?:D Mi ok  , zaraz idę przyszykować strój na hallowen i make - up .:) Za godzinę będzie moja ciocia więc Odda mi kilka swoich lakierów i postaram zrobić o nich pierwszą recenzje:))  Jak oczywiście chcecie ! Jest Jesień , coraz zimniej ja bym nazwała to Jesień / zima schodzi już do 3 stopni w Szczecinie :( czekam na śnieg i całą zimę .:) Mam dla was kolejną stylizację , wyjątkowo normalną na zimny dzień:) I na normalne wyjście do kina czy na zakupy :
przepraszam za takie brzydkie tło jakiegoś śmietnika , ale nie miałam wyjścia :D 
szalik - cubus (new) / spodnie - pull & bear / płaszcz - zara / buty - nike / bluza fioletowa z kotem - house / torba - h&m
Mam nadzieje  , że stylizacja przypadnie wam do gustu :) w sumie to narmalny strój dnia , żadna stylizacja :))  Na następnym outficie będę więcej szaleć:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz