sobota, 21 stycznia 2012

BUBEL kosmetyczny + Porównanie mleczka i żelu pod prysznic : The body shop i Ziaja - który lepszy?:*

Hej kochane!:) Po pierwsze chciała bym wam  przedstawić Mojego jedynego w tym miesiącu Bubla kosmetycznego , no to oto on :
Jest to Ziaja Nuno maska z zieloną glinką - maseczka do twarzy ! jest okropna nic nie działa , nie nawilża , nie wygładza i mam zawsze dziwne uczucie , że wcale jej nie mam na twarzy , co jest dla mnie nie komfortowe jednak ( lubię gdy mam coś na twarzy) :) przejdźmy do porównania dwóch fenomenalnych żelów pod prysznic z firm Ziaja i The body shop:) LET'S GO!!!!!!!!!!!:D. zaczniemy rewanż od Ziaji ---> Ziaja jest tanią lecz bardzo dobrą firmą , jedną z genialnych kosmetyków jest kokosowa terapia skóry i zmysłów , te mleczko pod prysznic jest bardzo dobry , bardzo ładnie pachnie kokosem , ślicznie miękka skóra i oczywiście , super nawilżona!:) Gorąco POLECAM u mnie 9/10 pkt:)
Jego przeciwnikiem jest żel pod prysznic również kokosowy i jest z firmy the body shop:)) Ta firma jest dobra i droga. Co niestety jest jednym z minusów jeśli chodzi o ta firmę:D Pozory mylą , jakość tych kosmetyków jest mega:) super nawilża , wygładza , dużo wydajny , polecam jeszcze bardziej .:) 10/10 pkt Gorąco polecam:) Warto spróbować i zainwestować:)) Również posiadam inne produkty z tej firmy :) Pokazywałam je w zakupach kosmetycznych, a mianowicie :
Podsumowanie :
  • Wydajność -  ZIAJA 500 ML
  • zapach - ZIAJA (bardziej naturalny)
  • większe nawilżenie - THE BODY SHOP
  • większe wygładzenie - THE BODY SHOP
  • lepsze opakowanie - THE BODY SHOP
  • wygodniejsze użycie - ZIAJA 
  • tańszy ? - ZIAJA (7 zł ) BODY SHOP (30 zł) 
Uważam , że lepszy jednak THE BODY SHOP ponieważ wygładza i nawilża bardziej niż żaden inny żel!!!:) Pozdrawiam , xoxo Nikolajnna:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz