środa, 25 stycznia 2012

Balsam do ust TISANE:)

Hej moi drodzy widzowie:) Dzisiaj przychodzę do was z  recenzją balsamu do ust TISANE:) Ja bardzo długo się zbierałam do tego aby ten balsam kupić ponieważ , nie wiedziałam czy on będzie tak dobry , ale na szczęścię myliłam się ... jestem tak szczęśliwa , że go posiadam jak nigdy do tąd:) Zaczniemy od tego , co zapewnia nam ''projektant'' ?
Balsam wygładza , nawilża , odżywia , regeneruje szorstkie , spierzchnięte usta. Chroni przed niekorzystnym działaniem , mrozu , wiatru , słońca , deszczu. 
Jakie ma opakowanie - krótko i na temat : różowo/malinowa zakrętka , z różowym napisem TISANE BALSAM DO UST . Ma on w sobie 4,7 G :) Bardzo dobrze nawilża i wygładza usta ! Niestety nei czuję mrowienia , ale to jest najlepsze co może być jest lepszym odpowiednikiem CARMEX'A :) Kupię ten produkt ponownie , polecam gorąco:) Jest to mój 5 balsam do ust w słoiczku do segregacji :):D Stosuję się go normalnie jak inne balsamu do ust więc spoko , zapach ma vaniliowy co mi sie bardzo podoba , ponieważ zapach i smak carmex'a to katastrofa:( Zdjęcia :
Niestety nie z apratu ponieważ mój tata zabrał mi kartę pamięci ! :( Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję , że recenzja balsamu do ust przydała wam się:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz